سخن روز /
آغاز خرید تضمینی گندم از مرکز خرید شرکت تعاونی روستایی مهر مهاباد اردستان
1403/03/01

خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان با برداشت و تحویل ارقام پیش رس این محصول، در مرکز خرید شرکت تعاونی روستایی مهر مهاباد شهرستان اردستان آغاز شد .

 

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان گفت: به لطف خدا و بارندگی های بسیار خوب بهار، پیش بینی می شود در سال جاری بیش از 250هزارتن محصول گندم در استان برداشت گردد  و 150 هزارتن آن در طرح خرید تضمینی در مراکز خرید گندم به دولت تحویل شود.

 

محسن حاج عابدی افزود: امسال توسط کمیسیون خرید تضمینی گندم تعداد 45مراکز خرید پیش بینی گردیده که 37مرکز آن متعلق به شبکه تعاون روستایی و 2 مرکز خرید ملکی متعلق به اداره کل غله و بازرگانی و 6 مرکز درکارخانجات تولید آرد مستقر می باشد  .

 

مدیر سازمان طی بازدید از مرکز خرید مهاباد گفت: مهاباد و روستاهای اطراف آن همیشه یکی از قطب‌های تولید غلات بویژه گندم بوده وکشاورزان این منطقه با ارتباط بسیار خوب خود با شرکت تعاونی روستایی مهر، محصول خود را تحویل این مرکز که اولین دریافت کننده محصول در طرح خرید تضمینی است، می دهند و خدمات خوبی را از این شرکت دریافت می نمایند .

 

این مرکز درسال گذشته بیش از 4هزارتن گندم جمع آوری و تحویل سیلوها داد و پیش بینی می‌شود امسال نیز نزدیک 5 هزارتن محصول گندم را تحویل دولت نماید.

 

روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
تعداد مشاهده خبر159 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal