سخن روز /
حضور اتحادیه ها و تشکل های تحت پوشش سازمان تعاون روستایی استان اصفهان در نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی، نهاده، آبیاری و پهبادهای کشاورزی آیفارم اصفهان
1402/02/28

نمایشگاه تخصصی گلخانه، باغبانی، نهاده، آبیاری و پهبادهای کشاورزی آیفارم اصفهان از 27 لغایت 30 اردیبهشت ماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین المللی اصفهان برگزار گردیده و سازمان تعاون روستایی استان نیز با حضور تعدادی از اتحادیه ها و شرکت های توانمند استانی و شهرستانی از جمله اتحادیه گلخانه داران استان اصفهان و اتحادیه شرکت های تعاون روستایی شهرستان فلاورجان در این نمایشگاه حضور یافته است.  

 

مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان با حضور در این نمایشگاه گفت: رسیدن به بازارهای جهانی مستلزم حرکت به سوی اقتصاد باز و بکارگیری استراتژی های صادراتی و نگاه مدبرانه به نیازها و خواسته‌های مشتریان گوناگون در بازارهای مختلف می باشد. نیل به هدف مذکور نیازمند حضوری پررنگ در بازارهای مختلف صنعتی می باشد. یکی از سکوهای بسیار مهم در معرفی و شناسایی توانمندی ها و قابلیت های فنی واحدهای تولیدی و خدماتی، نمایشگاه می باشد.

 

محسن حاج عابدی اظهار داشت: نمایشگاه را می توان تبلیغ زنده نامید چرا که در آن عواملی چون تولید کننده، توزیع کننده، مصرف کننده کالا و یا خدمات در یک زمان و مکان مناسب گرد هم می آیند و فرصتی مغتنم جهت به نمایش گذاشتن توانمندی ها و پیشرفت های یک تشکل در زمینه های گوناگون است. 

 

وی با اشاره به ظرفیت و پتانسیل های فراوان در تشکل های تحت پوشش و فراهم امدن یک فرصت مناسب با عرضه جایگاههایی وسیع و رایگان جهت عرضه توانمندی های موجود، حضور قدرتمند و با برنامه ریزی تشکل ها با حمایت و نظارت سازمان را ضروری دانست.

 

 

روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان

تعداد مشاهده خبر30 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_esfahanname_block2207
Powered by DorsaPortal