سخن روز /
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در سفر به استان گیلان:
حمایت و پشتیبانی از تمام تشکل و تعاونی‌های دارای برنامه تقویت و توسعه‌ی زیرساخت
1401/12/24
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، مدیر تعاون روستایی استان گیلان را مکلف کرد تا در راستای تحقق ماموریتهای معین سازمان واهدافی حمایتی پیش بینی شده در اساسنامه، ضمن حمایت از تمام تشکلها، برای آن دسته از تعاونیها که برنامه هایی درجهت تقویت و توسعه‌ی زیرساخت خود دارند، حمایت و پشتیبانی ویژه کند.

✅به گزارش پات، محمدعلی نیکبخت رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران به همراه معتمد معاون امور فنی و بازرگانی و موسوی مدیرحقوقی سازمان مرکزی تعاون روستایی در سفر به استان گیلان ضمن دیدار با کارکنان ستاد مدیریت، گفت: سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران نقش مهمی در کمک به امنیت غذایی دارد.

⬅️وی درجریان این سفر از پروژه‌ی بزرگ کشتارگاه طیور متعلق به شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران شهرستان رشت نیز بازدید کرد.

⬅️نیکبخت در این بازدید ضمن تقدیر از تلاشهای مدیریت استان و شبکه در توسعه زیرساختی، مدیر تعاون روستایی استان گیلان را مکلف کرد تا در راستای تحقق ماموریتهای معین سازمان واهدافی حمایتی پیش بینی شده در اساسنامه، ضمن حمایت از تمام تشکلها، برای آن دسته از تعاونیها، که برنامه هایی درجهت تقویت و توسعه‌ی زیرساخت خود دارند، حمایت و پشتیبانی ویژه کند.

⬅️مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در ادامه از غرفه عرضه اقلام پروتیینی تنظیم بازار و غرفه کالاهای اساسی مشمول طرح تنظیم، متعلق به اتحادیه تعاونی روستایی استان گیلان بازدید کرد.

⬅️وی همچنین از غرفه شرکت تعاونی کشاورزی مرغداران رشت بازدید و درجریان توزیع مرغ گرم پایینتر از قیمت مصوب بازار در غرفه مذکور قرار گرفت و از تلاشهای مدیریت تعاون روستایی استان و عوامل شبکه تعاونیهای تحت نظارت قدردانی کرد.

⬅️گفتنی است، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستای ایران به منظور حضور در جلسه تعیین تکلیف چای سنواتی موجود درانبارهای شبکه تعاونیهای روستایی استان به گیلان سفرکرده است.
تعداد مشاهده خبر2686 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :2 :2
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal