سخن روز /
طی احکامی جداگانه، دکتر سید علی نکوئی به سمت معاون اداری مالی و مهندس علی اکبر جعفری به سمت معاون خدمات فنی اجرایی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان منصوب شدند.
1401/05/09

در روز خانواده و بزرگداشت این روز، با حضور همکاران سازمان و طی حکمی از سوی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان ، دکتر سید علی نکوئی به سمت معاون اداری مالی این سازمان منصوب و از زحمات ایشان در سمت پیشین ( معاونت خدمات فنی اجرایی سازمان) تکریم شد.

همچنین در حکمی دیگر از سوی مدیر سازمان، مهندس علی اکبر جعفری به سمت معاون خدمات فنی اجرایی سازمان منصوب شد. علی اکبر جعفری معاونت نظام های بهره برداری سازمان را عهده دار بوده و همزمان با سمت جدید، فعالیت های نظام های بهره برداری سازمان را نیز هدایت خواهند کرد.

در این نشست در ابتدا معاونین محترم خدمات فنی و نظام بهره بهره برداری به ارائه گزارشی مبسوط از عملکرد خود پرداختند.

در ادامه مدیر محترم سازمان ضمن بیان پتانسیل ها و عملکرد سازمان در حوزه های مختلف، توجه به امر رفاهیات و جذب تسهیلات را از اهم امور و مورد تاکید دانستند.

توانمندسازی کارکنان در امور آموزشی و ساماندهی امور کارکنان، جذب اعتبارات تملک دارایی، مستندسازی اموال و املاک در اختیار شبکه، نظارت بر ارزشیابی عملکرد، رفع موانع موجود در بخش حسابرسی، نظارت و پاسخگویی به مکاتبات، افزایش ضریب نفوذ اطلاع رسانی، هوشمندسازی و تغییر رویه در تشکل ها با استفاده از ظرفیت نخبگان ، به روز رسانی آمار،توسعه تعاونی های تولید با مدیریت واحد و تبدیل شرکتهای تعاونی تولید مستعد به سهامی زراعی، توجه و نظارت بر امور شهرستان ها از جمله مواردی بود که توسط مدیر محترم سازمان ییان و خواستار پیگیری آن ها شدند..

روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان

تعداد مشاهده خبر102 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :4 :1
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal