سخن روز /
حضور فعال سازمان تعاون روستایی استان در نمایشگاه گل و گیاهان دارویی اصفهان
1403/02/11

🔰برگزاری نمایشگاه ها بهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی تشکل های مردم نهاد می باشد که با ارائه تولیدات خود و عرضه آن، زمینه تجاری سازی محصولات خود را فراهم می نمایند.

 

🔰مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان ضمن بازدید از غرفه های مختلف به ویژه شرکت های دانش بنیان و تشکل های تخصصی فعال در زمینه تولیدات گل و گیاه، نکات لازم را جهت حضور با شکوه و مثبت در نمایشگاه ها را یادآوری نموده و با تاکید بر موقعیت ممتاز استان اصفهان به عنوان چهارراه مبادلاتی کشور و ظرفیت های خدادادی منابع طبیعی و تنوع آب و هوایی، خواستار تولید بر اساس زنجیره ارزش و تکمیل صنایع تبدیلی جهت ارزش افزوده محصولات و در نهایت برندسازی و عرضه به بازارهای هدف با چشم انداز صادرات شدند.

 

🔰محسن حاج عابدی آمادگی سازمان تعاون روستایی جهت هرگونه حمایت معنوی و مادی با ارائه تسهیلات کم بهره با سود متعارف و خرید توافقی محصولات کشاورزان تحت پوشش شبکه را اعلام نمود.

 

🔰لازم به توضیح می باشد در طول 5 روز برگزاری نمایشگاه، معاون و کارشناسان خدمات فنی، ضمن حضور فعال در غرفه ستادی دستگاه های وابسته به مجموعه جهادکشاورزی، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان در خصوص فعالیت های سازمان تعاون روستایی و تشکل ها بودند.

 

روابط‌عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان

تعداد مشاهده خبر68 بار
تصاویر مرتبط


    RatingTitle
    :0 :0
    مشاهده نظرات (تعداد نظرات 0)

    ارسال نظرات
    نام
    آدرس پست الکترونیکی شما
    شماره تلفن
    توضیحات
    خواندن کد امنیتی تغییر کد امنیتی
    کد امنیت
    Powered by DorsaPortal