سخن روز /
طی حکمی از سوی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، خداکرم اله دادی به سمت رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اصفهان منصوب شد.
1401/05/18

با حضور مدیر، معاون فرماندار اصفهان، معاونین، همکاران اداره تعاون روستایی شهرستان، اتحادیه تعاون روستایی شهرستان اصفهان و طی حکمی از سوی مدیر سازمان تعاون روستایی استان اصفهان، خداکرم اله دادی به سمت رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان اصفهان منصوب و از زحمات قاسم سلیمانپور تکریم شد.

در این نشست مدیر سازمان به بیان پتانسیل ها و عملکرد سازمان در حوزه های مختلف پرداخته و اظهار داشتند: این سازمان یکی از قدیمی ترین ارگان های مردم نهاد است که طیف گسترده ای از جمعیت استان خصوصا روستائیان را از دورافتاده ترین مناطق، تحت پوشش خود داشته و بنای آن اعتماد و اعتقاد مردم است.

ایشان یکی از مهمترین تلاشهای سازمان و شبکه تحت پوشش را عرضه محصولات کشاورزی، بی واسطه و با هدف رضایت تولید کننده و آرامش خاطر مصرف کننده دانستند، که رفع مشکلات موجود در این مسیر، نیازمند حمایت، همبستگی و همراهی برخی ارگان ها و نهادهای استانی و شهرستانی تاثیرگذار از جمله شهرداری و فرمانداری است.

معاون فرماندار نیز ضمن تقدیر از زحمات مستمر و موثر سازمان تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش، خواستار حرکت در این مسیر بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری شدند.

روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان اصفهان
تعداد مشاهده خبر8157 بار
تصاویر مرتبط
tempShowtool_dorsaetoolsenews_sample_esfahanname_block2212
Powered by DorsaPortal